ČEZETA SKŮTR TISK

ČEZETA VÝVOJ VÝROBA
ČEZETA 505 RIKŠA
PAPAsPROPAGACE
PAPAsTECHNA
MANET TATRAN SKŮTR
SKŮTR PŘÍSLUŠENSTVÍ
SCOOTERs SIDECARs
SIDECARs
MOTOVOZÍKY
STRÁNKY SKŮTRU ČEZETA,PAPASŮ,SIDECARŮ
      A VŠECH TŘÍSTOPÝCH VEHICLŮ
                          50-60 LET
DOMÁCÍ KONSTRUKCE

MOTOTŘÍKOLKY
  3WHEELERS
MINIVOZÍKY
MICROCARS
      SKŮTRY
    SCOOTERS
 
 
reportáže  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9

By jsem pozván na malý výlet novým přírustkem ve stáji našeho kolegy.
Jedná se o vozidlo Multicar prvního typu,diesel jednovál obsah 650cc/6,5hp.
Zatáčení prováděno nožními pedály přesouváním vlastní váhy,ev.poskakováním.
Plyn a spojka na pravé páce,brzda na levé.
Druhé vozidlo byl Robox ovládaný Jelenem za něhož jsem usedl,u kolegy pes Hugo.
Nosnost těchto strojů dovolovala vzít takřka kompletní vybavení obývacího pokoje.
Scházeli snad obrazy a obývací stěna.
Vyrazili jsme rychlostí špičkového chodce nebo mizerného cyklisty s častými zastávkami
na vychladnutí strojů.Holt při konstrukci nepočítali s tímto využitím.
Po několika kilometrech jsem opustil Roboxe,který výkonnostně ztrácel na Multicar a zasedl za Tlapu
vedle dotěrného Huga,který byl přece jenom klidnější,když krátce předtím svévolně opustil vozidlo
a visíc za kšíry několikset metrů marně hledaje tlapkami pevnou půdu.
Po cestě nás dvakrát zastavili policisté.V prvním případě chtíc po nás doklady k vozidlům,jsme je obštastnili
pouze povinným ručenim a odkazaním na katagorii vozidel snad S2,pracovní stroje do 25km/h.
Poté nás požádali aby jsme se pro bezpečnost provozu i svoji neukazovali na silnicích I.třídy,
což je dost obtížné,když tyto asfaltové mumulendy se soustavně rozrůstají.
Osobně jsem se cítil na korbě tohoto železného baga bezpečně,ale vodič byl na tom špatně ze všech stran.
Jinak druhá hlídka nás zastavila a po ukázání pojistky pozvala na sraz malotraktorů v místní obci.
S přenocováním nebyl žádný problém,vždy se našel nějaký dobrák.
Nejlepší byli manželé,které jsme zkamenělé zdravili po cestě.Poté dorazili do hospody kterou
jsme zvolili za kemp a s otázkou zdali jsem normální začali konverzaci.
Jelen že nejsme a vy taky ne ! Souhlasili a za chvíli se ptali kde jako hodláme spát.
Jelen...no u vás.Naši nabídku nadšeně přijali.
S motorismem neměli nic společného,koníčkaři,majíc psy velikosti plnokrevníků.
S těch  jsem měl trochu obavy,ale starost měl pouze Hugo ráno lítajíc jak kočka po poličkách,skříních
i vzduchem před tesáky těchto velkých predátorů.
Chvíli potom se pro změnu u našich hostitelů vystřídalo asi pět zoufalých soudedů,že se jim zase rozutekly
po vesnici krávy.Byli v pohodě,krávy neutíkaj ale přesouvaj se.
Předposlední den došlo k výměně jezdců pro namoženost Jelenovi řitní soustavy.Tlapka hned ukázal skutečné
možnosti Roboxe-kotlíka,ale pouze na letmou míli.Motor roztočen na nejvyšší otáčky přetrhl řetěz.
Cesta byla naprosto pohodová,za čtyři dny jsme urazili cca 100km se spotřebou asi 300kč na stroj.
Jinak po dojetí Honza požádal o hlášení manželky co nového v místní inzerci.
Ta mu sdělila nic zajímavého jenom nějaká........,zbystřil a jednal.To až příště,unikát!



SKLÁPĚČ MULTICAR a ROBOX v akci

plná výbava
jelen,je normální?
vždy trocha terénku
článek multicar  str.  A   B

TOPlist