ČEZETA SKŮTR TISK

ČEZETA VÝVOJ VÝROBA
ČEZETA 505 RIKŠA
PAPAsPROPAGACE
PAPAsTECHNA
MANET TATRAN SKŮTR
SKŮTR PŘÍSLUŠENSTVÍ
SCOOTERs SIDECARs
SIDECARs
MOTOVOZÍKY
STRÁNKY SKŮTRU ČEZETA,PAPASŮ,SIDECARŮ
      A VŠECH TŘÍKOLOVÝCH VEHICLŮ
                          50-60 LET
DOMÁCÍ KONSTRUKCE

MOTOTŘÍKOLKY
  3WHEELERS
MINIVOZÍKY
MICROCARS
      SKŮTRY
    SCOOTERS
 
PAPASTECHNA
KMITÁNÍ ŘÍDÍTEK
jediná příčina kmitání řídítek je v rozdílu papavidlice a prasovidlice,která bývala doinstalována dodatečně
po havarijích tříkolek,nevědomky nebo bez možnosti opatřit správnou vidlici.
Papavidlice prodlužuje o málo rozvor vozidla a předek je níže.
Kdysi jsem jel s papasem který neměl diferenciál,ale rozetu a byl opatřen gumovidlicí z 501,bez kmitaní.
Rovněž jako papas koupený rozložený s vidlicí z 502.Mezi náhradními díly byly nové pouzdra vahadel
přední vidlice,které jsme mu ihned vyměnili a opět bez kmitání.Toto nejvíce doporučuji,stačí ze silonu.
Zajímavé je,že u mého prac.stroje s velkým kmitáním ,kde jsem to dusud neprovedl jsem pouze dotáhl řetěz
a cítil zlepšení.Cestovní Sekeráč měl při koupi velké vůle všeho,ale origo vidlici s jízdou přímou bez kmitání. 
Vidlice z 502 se dá upravit na papavidlici poměrně snadno,rozdíly vidlic a perf.el.schéma aj.


RÁFKY
Rovněž ráfky mezi prasetem a papasem jsou rozdílné.
Širší paparáfky lépe drží na své ploše pneu,což je patrné v zatáčkách,zatímco u prasoráfků
dochází jakoby ke svlékání pneumatiky mimo osu ráfku,což při akční jízdě na psychice jezdce nepřidává.
DUŠE
Bohužel jediným výrobcem duší r.12 je firma SAVA,která ostatním výrobcům dodavá min.ventilky.
Když porovnáme starou duši Barum a tento Slovinský šid,nejsem si jistý co vlastně chtěla SAVA původně vyrábět.
Na duši Barum by snad šlo i jezdit,je 2-3 tlustší a rovněž ventilky neucházejí.
Na papasích mám nyní staré duše Barum,třeba desetkrát lepené,ale bezproblémové.
Po burzách se dají koupit kompletní kola s pneu po 200kč,toto doporučuji.
STARTOVÁNÍ
Stator považuji prakticky za nezničitelný,ale rotor speciálně kolektor je na tom hůř.
K jeho újmě dochazí opotřebováním a taky spálením od příliš kratkých uhlíků.
Uhlíky musí být dostatečně dlouhé a volně se pohybovat ve svých lůžcích.
Pokud motor se pomalu otáčí při startování je právě příčina v porušené izolaci pod plíškem/y/ kolektoru.

Prodejci uhlíků     Trafomot Brno      Robert Němec Velorexy Praha
Už mě to nebaví,když bude problém dejte vědět.                
nové pneumatiky Mitas

guma díly,zástěrky
světla,guma díly,atd.,největší nabídka
bowdenové sady,prasosada 225kč,lanka též jednotlivě
štíty,guma díly,sedlo rikša 1000kč,bowdenové sady 280-320kč,nejen dražší,   ale asi jenom celé sady
co všechno mají jsem nezjištoval,ale lamely do spojky za 300 jsou nejlevější,
škoda že nemají dokončené stránky
















Prodejci dílů,replik
sava duše,za povšimnutí
stojí tvar tohoto šmejdu


TOPlist