ČEZETA SKŮTR TISK

ČEZETA VÝVOJ VÝROBA
ČEZETA 505 RIKŠA
PAPAsPROPAGACE
PAPAsTECHNA
MANET TATRAN SKŮTR
SKŮTR PŘÍSLUŠENSTVÍ
SCOOTERs SIDECARs
SIDECARs
MOTOVOZÍKY
STRÁNKY SKŮTRU ČEZETA,PAPASŮ,SIDECARŮ
      A VŠECH TŘÍKOLOVÝCH VEHICLŮ
                          50-60 LET
DOMÁCÍ KONSTRUKCE

MOTOTŘÍKOLKY
  3WHEELERS
MINIVOZÍKY
MICROCARS
      SKŮTRY
    SCOOTERS
 
 
reportáže  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9 
VYSOČINA
V roce 2006 jsme začali naši motodovolenou účastí na velorexsrazu v Lipnici n/S.
Na radu Stopáče jsem před odjezdem obohatil benzinek kvalitním mogulem TSF,že líp maže.
Bylo vedro k zalknutí a papas po 30km přestal se Stopim souhlasit,začal se zadírat.
Než jsem dojel k pumpě,měl jsem pár nucených zastávek,ale po natankování a smíšení
paliva s mazivem M2T bylo vše ok,jak to má sekeráč/jméno papase/rád.
Jinak celou cestu jel jak drak a já se těšil jak Tlapkovi oplatím moji drtivou porážku
na vrch Zvičiny,kde mi nadělil mnohosetmetrů.
Setkání bylo v jedné vesnici před Lipnicí,kde jsem zaparkoval před hospou a čekal.
Jedna polovina osazenstva ve mne viděla kutila,druhá exota ze 60 let.Žádná změna.
Tlapa přijel za chvíli,poněvadž taky poslouchal přednášku Stopiho,se stejným výsledkem.
Netrvalo dlouho a přišel první velkej kopec.
Výkony strojů a jezdců byly zcela vyrovnány,rozhodly milliwaty.
Na vrcholu jsem měl dobrejch 15 metrů náskok.Vyplatí se důkladně promazat stroj.
A to nebylo vše!
Před hradem Lipnice jsme v kopci zahlédli dvojici samohybů.Byla již tma,ale u bližšího stroje
stoplampy ze Škody řady 100 proklatě blízko u sebe prozrazovaly čtyřkolového velouše.
Recenze na poslední stroj ze Solnice nejsou zrona příznivé.
Zalehl jsem a sekeráč nedbajíc kopce začal ukrajovat metry.
Před vrcholem jsem si triumfálně vychutnával o 0,5km vyšší rychlostí vychutnával zoufalý,
nemohoucí detailní pohled na velorexmajstra.
Po dobytí vrcholu za mnou přiběhl a vičinil mi.
Jeho smutek jsem chápal,stroj neměl zcela v pořádku.Hlavně mám v živé paměti svoji první
účast na tomto srazu,kdy jsem s veloušem zavěrečné stoupání překonal na asi pátý pokus
k pobavení všech,jel na jeden válec.
Druhý den byla soutěž.Po absolování dvou úkolů v roli matky/přebalování kojence/
a ostrostřelby v silném větru/všichni účastníci 250ran=4zásahy/jsme klání znechuceně vzdali.
Jeli jsme zpět na hrad a začal se ozývat uvolněný výfuk.
Při dotahování koncovky výfuku jsem si všiml uvolněných matek šroubů spojujících diferák.
Výfuk dostal velkou pochvalu,stačilo párset metrů,akce by skončila.
Na hradě čekali Stopi a Dejv.Večer jsem propili.
Ráno jsme vyrazili směr Jevíčko.Navigaci ze skůtru obstarával Dejv.
Vedl nás po všech možných stezskách,značnou rychlostí,prostě paráda.Studuje kartografii.

  
V Jevíčku si Tlapka vyhlédl Czepela a jel se domluvit.
Czepel chytil po rocích nečinosti na roztlačení třemi muži,neskutečný.
Po ztrátě Dejva se projevili naše schopnosti v navigaci.Ale všechno zlé je k něčemu dobré.
Když jsme opět projížděli kolem stejného místa,zakecali jsme se a chlápek nás posla k baráku naproti,
že tam mají dva papasy.
Objekt byl větší vila,vlastně vilotovárna tkali ponožky aj.
Továrník byl vlídný muž,který nám papasy ochotně ukázal a za velmi solidní obnos nabídl.
Co řekl to učinil a dokonce vyběhal jedny problematické papíry.
Původně za komančů bylo v továrně šest papasů,kterými rozváželi pletené zboží po krámech.
Tyhle dva roštáci na nás počkali.
O kus dál jeden takový v majiteli štestí neměl.Byl rok před touto akcí brutálně rozřezán a vyhozen.
Koupil jsem motor a poučil majitele.
Když už něco vydrží desítky let,nevyhazovat,ale myslet na to k čemu to může být někomu dobré. 
zetor 15 nesmrtelný

TOPlist