ČEZETA SKŮTR TISK

ČEZETA VÝVOJ VÝROBA
ČEZETA 505 RIKŠA
PAPAsPROPAGACE
PAPAsTECHNA
MANET TATRAN SKŮTR
SKŮTR PŘÍSLUŠENSTVÍ
SCOOTERs SIDECARs
SIDECARs
MOTOVOZÍKY
STRÁNKY SKŮTRU ČEZETA,PAPASŮ,SIDECARŮ
      A VŠECH TŘÍKOLOVÝCH VEHICLŮ
                          50-60 LET
DOMÁCÍ KONSTRUKCE

MOTOTŘÍKOLKY
  3WHEELERS
MINIVOZÍKY
MICROCARS
      SKŮTRY
    SCOOTERS
 
ČEZETA VÝVOJ VÝROBA
povrchová úprava skůtru čezeta nátěrovými hmotami
pryžové pérování
elektrické spouštění motorů
seřizování regulátorů napětí
nová řada karburátorů pro motocykly a skůtry
prototyp skůtru jawa 250,rok 59

Dobová korespondence mezi technickou službou ČZM a Čezeta klubem Praha.
Zaslal k nám tehdejší předseda klubu p.Nedvěd,na snímku vpravo s mistrem Kochem a jeho druzetou.

Prototyp skůtru čezeta 503,rok 58
dvoudobý motor obsah 200cc,vrtání 64/64,komprese 7:1
zapalování alternátor 6v/60w,oddělený el.spouštěč
převodovka čtyřstupnˇová
páteřový rám s laminátovou karoserií,pneu 3,25/10
palivová nádrž kolem sloupku řízení,hrdlo pod řídítky
hmotnost 130kg,rychlost 90km/h



Skůtr prototyp K1,2 rok 54
Motor/zřejmě 100cc bez převodovky/
součástí uložení zadního kola
kola 10
Data z publikace Neznámé motocykly ČZ.Autor u černého skůtříku si evidentně nebyl jist o čem píše.
Není vyloučeno,že skutečným konstruktérem je zručná osoba z té doby/Koch?/a ne podnik ČZM.

TOPlist