STRÁNKY SKŮTRU ČEZETA,PAPASŮ,SIDECARŮ
A VŠECH TŘÍSTOPÝCH VEHICLŮ
50-60 LET
RELIANT REGAL,747cc,Anglie 1953-73
Další tříkolky co Reliant dodával byly Regenty na motocyklové bázy.
Po Regalech následoval typ Robin.
SCOOTACAR,Anglie 1958-64
Laminatová karoserie o délce 221cm,
šířce 132cm a výšce 152cm.238kg
Dvoutakt objemu 197cc/8hp,rychlost 80km/h
V roce 1960 model s větší třímístnou karoserií.
Roku 62 nabízen motor 324cc.
POWERDRIWE,322cc CORONET,328cc,třímístný plastový
P70 obr.1,2 první duroplast vybavený motorem 690cc/22hp,vedle model Trabant P50 rok 1958
s motorem 500cc,později zvětšeným
na
594cc
TRABANT.CZ
VELOREX OSKAR 1951-73
Již ve čtyřicátých letech se dílna na opravy byciklů bratří Stránských
zabývala konstrukcí levného vozítka Oskar/kára na ose/.
Byla to trubková konstrukce s velkým počtem velodílů.
Vlevo je již konstrukce předseriová s motorem Jawa 250 pérák.
Výroba byla zahájena v Solnici roku 1951 výrobou vozítek Oskar
s motorem z peráka ,blatníky a kola 19 z Čz 125 typem s vysokou přídí.
Viz.montáž vlevo
Vpravo a vlevo níže model od r.52 nízká
příd´,delší zádˇ
Od roku 1954 dlouhá splývající střecha
Vpravo model 16/250 od roku 1955,kola z kývačky
Od roku 1959 výklopný koš
Roku 63 ukončena výroba 250,
nadále pouze 350cc a krátce 175cc ze skůtra.
Produkce tříkolek ukončena r.1971
Od r.1971 do r.73 ve výrobě čtyřkolový model 435
oskar,velorex 250cc 2500ks
velorex 175cc 800ks
velorex 350cc 12000ks
435 čtyřkolový 1380ks
export téměř 50% produkce do států RVHP
VESPA 400,Francie 1957-61
dvouválcový dvoutakt 398cc/12hp,dosahující 90km/h
Karoserie dvousedadlová o délce 285cm,šířce 127cm.Váha 380Kg.
Vyrobeno cca 34000ks.
ZUNDAPP JANUS,1957-58,konstrukce C.Dornier
jednoválcový dvoutakt 245cc/14hp,rychlost
80km/h.Karoserie čtyřsedadlová,osoby sedí zády k
sobě,dveře zepředu i zezadu.
Délka vozíku 286cm,šířka 140cm,váha 425kg.Celkem vyrobeno 6902ks.