STRÁNKY SKŮTRU ČEZETA,PAPASŮ,SIDECARŮ
      A VŠECH TŘÍSTOPÝCH VEHICLŮ
                          50-60 LET

MOTOTŘÍKOLKY
  3WHEELERS
MINIVOZÍKY
MICROCARS
      SKŮTRY
    SCOOTERS
 
 
MINIVOZÍKY
GOGGOMOBIL,výrobce skůtrů zahájil v roce 55 výrobu sedanů T250,
později kupátek TS.Dvoutakty objemů 245/13hp,293/15hp,392/20hp.
Sedan délka 290cm,váha 390kg
Kupé délka 305cm,420kg
Rychlost dle motoru 80-100km/h


Dodávka LT
délka 291cm,šířka 130cm
objem ložného prostoru 1,6m3
nosnost brutálních 250kg
Kupé ISAR S35,rok 1959,688cc,34hp,135km/h 
GLAS GOGGOMOBIL SITE
 
HEINKEL KABINE,Německo,vyráběn v letech 1956-58,čtyřtakt 175,později 200cc,délka 255cm,šířka 137cm,váha 245kg,rychlost 85km/h.
V roce 1962 zakoupila licenci firma Trojan/anglie/.
 
INTER,Francie 1953-55,dvoutakt 175cc,8hp
HOFFMANN KABINE,tento německý výrobce licenčních Vesp vyjednával jako Bmw s firmo Iso
výrobu Isett.Jeho konstrukce ale měla boční dveře a motor čtyřtaktní boxer 250cc.Prototyp.
 
CHAMPION,Německo 1949-56
První model dvoutakt 250cc,6hp,kola 19
rychlost přes 60km/h
Vpravo nahoře typ Perl 250cc,9hp,kola 15
rychlost 80km/h,váha 310kg

Prototyp Coupé,rok 1950
V roce 1951 výroba typu 400,dvoutakt 398cc,15hp,85km/h,kola 15
 
   JURISCH,Německo
Jednosedadlová 175cc,9hp
rychlost 90km/h,váha 165kg
JULIEN,Francie,1950
FRAENKEL-KIRCHNER
    Rakousko,199cc
KAUBAMOBIL,125cc,studie rok 1955
 
 
KRABBE,Německo,250cc/6hp,délka215cm
KLEINSCHNITTGER,Německo,123cc/5hp
 
LLOYD,Německo,1950-52 vozy LP 250,300,400 s výkony od 10-13hp,třístupńová převodovka,
dřevěná kostra potažena koženkou,váha cca 480kg,rychlost 70km/h 
600 Standard,19hp,váha 480kg
 
MESSERSCHMITT,Německo,první tříkolkou byl model Kr 175,následovaný v r.55 modelem Kr 200.Roku 1957 představen model Tiger,
který společně s modelem 200 nadále vyraběla firma FMR,kterou vlastnil ing.Fend,konstruktér těchto všech vozidel.
Tříkolky s leteckým kniplem měly dvoutakt výkon 10hp,délku 282cm,váhu 238kg,rychlost 90km/h.                                        MESSERSCHMITT CLUB
Tiger byl čtyřkolový s čtyřtaktem 493cc o výkonu 19hp,váze 390kg,s max.125km/h.
 
NSU PRINZ,Německo,rok 57,objem 583cc,23hp,délka 3145,váha 496kg

Prototyp r.58
  NSU SITE
       MAICO 500,Německo,1956-58
konstrukce fa.Champion,dvoutakt 452cc,18hp
 
PEEL z ostrova Man produkoval mezi roky 1963-64 jednosedladlová vozítka P50/obr.2/
motor 50cc,délka 134cm,hmotnost 59kg s rychlostí 61km/h
Následovník Peel Trident/obr.3/ je dvousedadlový s objemem motoru 98cc,hmotnost 90kg
Peel motor anzani 250 nevím zdali výraběn,jinak rok 1955
PEEL SITE
 
MIKRUS,v Polsku stejně jako u nás probíhal vývoj lidových vozítek.Vycházel z konstrukce Goggomobilu.Mikrus měl dvouválcový dvoudobý motor
obsahu 296cc/15hp s rychlostí 80km/h.V letech 1957-60 vzniklo více jak 1700 vozítek.
Obr.5 typ Meduza stejné parametry prototyp.
Obr.6 typ Smyk měl vstupní dveře z čela a čtyřtakt z Junáka 350cc,prototyp.                                                                                                      MIKRUS SITE
ZPĚT,BACK.......DALŠÍ STRANA,NEXT
ZPĚT,BACK.......DALŠÍ STRANA,NEXT
LLOYD SITE

TOPlist